批發led螢光棒led手電筒led鑰匙圈黃色小鴨大賣場批發led螢光棒led手電筒led鑰匙圈黃色小鴨大賣場批發led螢光棒led手電筒led鑰匙圈黃色小鴨大賣場批發led螢光棒led手電筒led鑰匙圈黃色小鴨大賣場

皇后=你做嘢叻,鍾意話事,唔聽人講,同人有距離,嚴重過公主病,同你之前扮過公主有冇關就問佢地先知.
兩個link都work,但都係同1頁.睇真人準,我自己真人ok,上網勁樣衰,所以唔鍾意影相.
自稱唔可以用位,位係尊稱,你係唔知定自大呢?你做嘢幾有自己一套,我第1次見到知識+有人畀咁多資料,但唔係問追女仔,係問自己.同埋你個格式,都問得好有個人風格.你嘅敢愛敢恨會影響到人.受到你嘅人覺得你型,憎人會好憎你,多數天蠍座嘅人都係咁.
1a朋友如果係同學,唔鍾意自我中心/疏離感大+得老師歡心,人會覺得你假.
b戀愛--追唔到都當你公主病,或者想征服你,但人數唔會多. 
c社會上,工作可能覺得你叻,但會易拗頸.你笑點低,但你唔係鍾意講笑話揼人喎!

2你個樣同性格唔多似,同埋你笑點低,但又疏離感大,你性格嘅幅度幾大,其實唔係咁多人知你想點,條件啱做演員/導演.
3多D講你意見,令佢地明白你睇法,接受你嘅自我中心,同埋笑點低,都多D揼人笑,笑多D,多d同朋友食飯,掩飾你嘅自我中心.敢愛敢恨唔係缺點,但冇人鍾意畀人憎,你笑多d,多d幫人.性格好難改,但表達方式可以改,疏離感大對人緣唔好.90後,00後都會早熟,因為資訊發達,營養又夠,但缺點當然係老得快.所以睇嘢n個角度,你睇多幾個角度,就冇咁自我中心.
4男仔鍾意靚女,但唔敢追,尤其又靚又脾氣差/��離感大,最多人追係普通,唔靚唔醜,脾氣好,同男仔嘅朋友都玩得埋.你冇提呢點,但我覺得你唔係呢種.不過e+女仔主動過男仔,男仔等畀人追,唔表白.所以多唔多男仔鍾意,應該連你自己都唔知.
5你都畀咗好多資料,但問得太多嘢,覺得你講嘢直接,但諗嘢好複雜,要睇一輪先明你做乜. 敢愛敢恨又=爽快.


以下內文出自: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7011120900018批發led螢光棒led手電筒led鑰匙圈黃色小鴨大賣場批發led螢光棒led手電筒led鑰匙圈黃色小鴨大賣場
引用自: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7011120900018批發led螢光棒led手電筒led鑰匙圈黃色小鴨大賣場批發led螢光棒led手電筒led鑰匙圈黃色小鴨大賣場
arrow
arrow
    全站熱搜

    陳水士盲熔歪搖募 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()